De ce este un site web important pentru afacerea ta?

Dacă îți pui întrebarea „De ce este un site web important pentru afacerea mea?”, citește acest articol. Website-ul tău este principalul factor al prezenței tale în mediul online – de acesta se leagă toate campaniile de marketing(Google & Facebook Ads, SEO, Social Media, etc.).

De ce este important un site web și cu ce te poate ajuta?

1. Construiesti credibilitate cu un Website

Importanța unui website pentru a construi credibilitate, este, de asemenea, ceva pe care brandurile trebuie să le ia în considerare. În piața digitală de astăzi, întreprinderile fără un website sunt văzute ca fiind mai puțin credibile.

Cum te ajută un website să îți construiești credibilitate? Ei bine, permite clienților să vadă ce înseamnă marca ta. Pe lângă prezentarea produselor și serviciilor tale, poți să le spuneți clienților despre compania ta și despre misiunea acesteia. Ajutând clienții să îți cunoască afacerea, lucrezi pentru a stabili încrederea, care reprezintă primul pas în construirea relațiilor cu clienții de lungă durată.

Folosește website-ul tău pentru a-ți stabili puterea online. Conținutul pe care îl creezi și pe care îl publici pe website-ul tău te ajută să le arăți clienților că ai o firma serioasă. Oferind conținut valoros și educațional, poți lucra pentru a construi relații mai puternice cu clienții și pentru a încuraja conversiile.

Nu numai că website-ul tău iți oferă o oportunitate de a construi credibilitate și putere online, dar te ajută să diferențiezi de competiție. Conținutul website-ului fiecărei companii este unic. Asta înseamnă că ai ocazia de a arăta clienților cu ce anume se diferențiază afacerea ta față de restul prin conținutul personalizat. Vrei să rămâi în fața competiției tale. Dacă ei au un website și tu nu, atunci ai pierdut imediat un client.

2. Vizezi atât clienții locali, cât și pe cei naționali/internaționali

Cei mai mulți oameni caută cele mai apropiate firme sau companii, atunci când se decid să cumpere, fiindcă acestea pot fi mult mai ușor de cercetat și verificat. De exemplu, să presupunem că ai nevoie de o tunsoare și nu cunoști foarte bine cartierul. Cel mai probabil, vei căuta online saloanele de coafură din zonă și te vei interesa de fiecare.

Dacă site-ul tău apare printre primele rezultate de pe Google pentru aceste tipuri de căutări locale (construirea unei strategii pentru a vă clasifica site-ul cât mai bine pentru cuvinte cheie este cunoscută drept un program de optimizare seo a motorului de căutare), acest lucru vă vă ajuta și la crearea cunoașterii de brand a afacerii tale de către comunitatea locală, pe lângă acumularea mai multor clienți.

3. Modalitate de comercializare online

Un site iți oferă, de asemenea, un canal complet și nou pe care îl poți utiliza pentru a face vânzări. Astfel, nu vei mai fi restricționat doar la vânzarea produselor prin intermediul magazinului fizic.

Configurarea unui magazin online este relativ simplă și o poți combina chiar cu site-ul de afaceri. În acest fel, vei putea face vânzări chiar și atunci când programul de muncă se termină.

4. Eficient ca și cost

Construcția unui website, mai ales în Romania (unde avem developeri talentați și nu foarte scumpi), este ușoară: știi din start cât te vă costa și îl poți îmbunătăți pe parcurs. Un site bine construit aduce în timp beneficii mult mai mari (imagine companie, imagine antreprenor, vânzări) decât investiția inițială, deci clar merită!

Cele 2 părți ale unui site web:

a. Partea informativă

Partea informativă, la fel cum am precizat și în prima parte, este importantă deoarece aduce informații tuturor utilizatorilor de internet despre afacerea dumneavoastră. Sunt foarte multe companii ce activează pe piață de ani buni, însă nu au pagina lor oficială pe internet. Anume acesta este unul din motivele pentru care aceste companii pierd foarte multe oportunități, nefiind în permanență aproape de cerințele clienților. Faptul că este disponibil 24/7 reprezintă un plus.

b. Partea de marketing

Site-ul web al oricărei companii automat devine un instrument de publicitate, deoarece pe el este prezentată toată informația despre activitatea companiei. Iar informația nu este prezentată pur și simplu, ci e foarte bine structurată și aranjată în așa fel încât să atragă atenția utilizatorilor din orice colț al lumii.Spre deosebire de publicitatea care se face la televizor sau amplasarea bannerelor publicitare prin oraș, site-ul web vă oferi publicitate doar pentru persoanele care sunt cu-adevărat cointeresate în ceea ce se propune pe site.

Am enumerat unele dintre cele mai importante aspecte pentru care să investești în imaginea digitală a companiei tale. Dacă te-am convins de ce este un site web important, intră pe pagina de Contact pentru a cere o ofertă personalizată.

45Shares

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.